Вернісаж педагогічних ідей: "Як зробити урок ефективним".
Мета заняття:
дати визначення поняттю «ефективний урок»; визначити взаємозалежність ефективності уроку і якості освіти
а також зрозуміти яким може бути урок, якщо грамотність і педагогічна майстерність поєднаються у єдине ціле.
Психолого-педагогічний семінар: "Феномен професійного вигорання".
Мета заняття:
висвітлити механізми виникнення в сучасного педагога синдрому професійного вигорання; окреслити психологічну суть цього явища; шляхи виявлення
та подолання ознак феномену професійного вигорання у педагогічних працівників.
Тренінг: "Педагогічний колектив – це творча співдружність однодумців".
Мета заняття:
опанування педагогами прийомів ефективного спілкування через ігрові методи й техніку активного слухання; сприяти згуртованості
педагогічного колективу; активізувати учасників до роботи в групі, тренувати увагу до дій іншого, вміння знаходити засоби невербального спілкування;
спонукати до допомоги іншим у складних ситуаціях.
Психолого-педагогічний семінар: "Сучасний педагог – це лідер і дослідник".
Мета заняття:
розширити уявлення про лідерство, як рушійний фактор вміння управляти собою; знайти шлях власної реалізації лідерського потенціалу у
сучасній системі педагогічної діяльності: формувати стратегію лідерської поведінки в типових проблемних ситуаціях професійної взаємодії.
Семінар: "Креативність - шлях до звільнення від стереотипів".
Мета заняття:
поглибити уявлення учасників семінару про креативність; визначити її роль у житті та діяльності кожної людини;
розглянути шляхи її формування та забезпечити зростання креативних можливостей особистості.
Мета заняття:
розглянути організаційно-методичне забезпечення методичної комісії; зосередити увагу на проблемі готовності
педагогічних працівників до інноваційної діяльності; сприяти популяризації освітніх інновацій, як найбільш ефективного засобу формування
життєвих навичок; обговорити методи впровадження інновацій в навчальну діяльність; формувати зацікавленість активних, творчих педагогів
інноваційною діяльністю.
Мета заняття:
виховувати у викладачів професійно-теоретичної підготовки відповідальне ставлення до процесів підготовки та проведення
лабораторно-практичних занять; дати визначення поняттю: «лабораторно-практична робота», визначити її місце у системі професійно-технічного навчання, з’ясувати
основні завдання лабораторно-практичної роботи, визначити основні етапи підготовки і проведення лабораторно-практичної роботи, виділити основні
критерії оцінювання; розвивати творчий підхід педагогічних працівників до проведення лабораторно-практичних робіт; застосовувати різні форми та методи
проведення лабораторно-практичних робіт.